Thursday, June 18, 2009

Tanpa keberanian mimpi tidak bermakna...

huhuhuhuhuuhu....memang kata2 nie buat aku seram jugak la..semua orang nak berjaya cuma kiter tak tahu setakat mana tahap keberanian kiter untuk mengecap impian yang kiter impikan...kadang2 kiter perlu korbankan sesuatu yang kiter sayang demi mengejar mimpi...tapi bagi aku..aku dah tak sanggop nak kehilangan lagi..cukup2lah..aku tak mahu kehilangan dan rasa terjatoh lagi..aku ingin menraik nafas lega setiap masa...
life aku sekarang..alhamdulillah semakin improve...aku dapat satu satu keinginan aku...direalisasikan..alhamdulillah ya Allah...kadang2 aku takot jugak dengan rezeki yang diberi aku khuatir aku akan kehilangan nyer lagi...mana tahu kan..hidup kiter tak semestinya selalu diatas..kadang2 kiter juga berada di bawah...macam roda yang sentiasa berpusing cuma bezanya kelajuan roda tu berpusing jer....
so..aku sebenarnya banyak kerja tapi aku curi2 masa nak update blog aku nie...agak letih jugak la coz kena buat taker off kan....aku xder assistant lagi payah..hopefully project sentuhan pertama aku mendatangkan hsil..insya Allah..aku kerja kerana Allah dan aku harap kerja aku mendapat berkat...amin...so adios...petang nie balik KL..l.hehhehehehehehehehehe

No comments: